Re: poland.com zwariował ??

Autor: Krzysztof Drewicz (hunter_at_devel.raszyn.pl)
Data: Wed 26 Sep 2001 - 20:57:41 MET DST

In article <5534322.GJ8BuQJadu_at_viper>, FastViper wrote:
> Przemyslaw Maciuszko oznajmił:
>
> Ja kożystam ze swojego postfixa i nigdy nie pomyślałem że
> ktoś może ustawić autoryzjację na smtp (skoro jest pop before smtp)..

Pomyśl o tym że czasem za natem stoi nie 5 czy 10 kompów ale np dość
duża część ludzi korzystających z kablówki. Wejście jednego z nich na pop3
i odblokowanie wysyłania poczty po smtp z adresu publicznego otwiera w
najlepszym przypadku furtkę dla całego budynku jeśli nie kilku....
Pozatym wychodzić przez nat możesz kilkoma adresami publicznymi więć
pop before smtp jest rozwiązaniem dość słabym w porównaniu z smtp auth.

--
Krzysztof Drewicz
hunter_at_pld.org.pl