Re: poland.com zwariował ??

Autor: FastViper (fastviper_at_telkab.pl)
Data: Tue 25 Sep 2001 - 17:25:42 MET DST

Przemyslaw Maciuszko oznajmił:

> [1] ja się mylę, a inicjator wątku jest spamerem, który do tej pory
> wykorzystywał poland.com do spamowania.

Inicjator wątka ma siostrę która nie pamięta jak się konfiguruje
Outlooka... Ja kożystam ze swojego postfixa i nigdy nie pomyślałem że
ktoś może ustawić autoryzjację na smtp (skoro jest pop before smtp)..
Bardzo przepraszam za zawracanie głowy...

--
         [Marcin Wojtczuk]
:: http://wiz.o2.pl/mwojtczuk/ ::