Re: Chelo

Autor: miab (miab_at_warman.com.pl)
Data: Wed 26 Sep 2001 - 11:41:24 MET DST

Przemyslaw Maciuszko napisał(a) w wiadomości:
<0t3bb1148ai4a68n3e8%sal_at_virgin.gazeta.pl>...
>Wiec napisze to jeszcze raz:
>UPC uruchomilo nowe lacze, ktorym wedruja symetrycznie dane z i do Polpaku.
>Dzieki temu poprawil sie dostep do hostow polpakowych z sieci Chello.
>I nie ma to zadnego zwiazku z awaria routerow w W-wie, gradobiciem, czy
>humorem pani Zosi.

Czy usilujesz udowodnic ze poprawienie dostepu do hostow polpakowych
z sieci Chello, a co za tym idzie zwiekszony ruch tym spowodowany, nie ma
zadnego wplywu na pogorszenie dostepu do hostow polpakowych przez innych
odbiorcow. Czy tepsa zastosowala tu jakas nowa nieznana mi blizej
technologie
nieskonczonej i nieograniczonej przepustowosci. Bo ze stosuje technolagie
odwrotna to znaczy narabywania klienta, poprzez wpuszczanie go w zadlawiony
i zatkany kanal to wiem i doswiadczam tego nie od dzisiaj.

miab