Re: Chelo

Autor: Przemyslaw Maciuszko (sal_at_irc.pl)
Data: Wed 26 Sep 2001 - 01:38:42 MET DST

Sunman <Sunman_at_polbox.com> wrote:
> routingu i gix'a. Dobrze wiem, że gix chodzi od pewnego czasu, a tylko
> próbowałem wskazać na dziwny zbieg okoliczności co do nagłego polepszenia
> się np. usługi chello przez odciążenie spowodowane awarią polpaku związanej
> z Code Red'em, który położył dostęp do netu przez polpak w W-wie.
Nadal nie rozumiem nic z tego co piszesz.
I co to ma wspolnego z GIXem ?
Wierz mi, ze polepszenie szybkosc dostepu do polpakowych hostow nie jest
zwiazane z Code Redem, Nimda i innymi :>
Ale Ty chyba nadal tego nie rozumiesz:)
> Tak, od środy mają problemy. Mam niestety, z charakteru pracy, dostęp do
> sieci z dialup'a, SDI i Neostrady w różnych lokalizacjach Wa-wy i od śroody
> są olbrzymie problemy z dostępem. Info na tpnet.pl.
No i teraz wytlumacz mi jeszcze raz jak luserowi jaki wplyw to ma na poprawe
routingu miedzy Chello, a Polpakiem? :)
Bo przyznam sie, ze ja nadal naprawde nie rozumiem.
A Ty zdajesz sie czytac miedzy wierszami to co ja pisze.
Wiec napisze to jeszcze raz:
UPC uruchomilo nowe lacze, ktorym wedruja symetrycznie dane z i do Polpaku.
Dzieki temu poprawil sie dostep do hostow polpakowych z sieci Chello.
I nie ma to zadnego zwiazku z awaria routerow w W-wie, gradobiciem, czy
humorem pani Zosi.
*eg*

--
Przemyslaw Maciuszko