Re: SDI - wysyłamy protest - żadanie zwrotu kasy?

Autor: MarianH (marianh_at_poczta.fm)
Data: Tue 25 Sep 2001 - 12:24:26 MET DST

> Bylem w firmie ktora oferuje lacze 2 Mb.
> Poszedlem do nich aby sprawdzic jak to szybko chodzi
> i co wybiore zagraniczna strone www to sie laduje i laduje dlugo.
> Pytam czemu tak dlugo, a oni na to, ze wlasciwie to maja lacze 112 Kb]
> a 2 Mb beda mieli gdy klienci zaplaca ;)
> A 10 Mb to moga mi dac skrytka ale do ich servera przez huba.

pdi to jes pofazna firma, ktora ma kilka oddzialow w polsce polaczonych
kanalami pvc w szkielecie tepsy. pingi do polskich serwerow min. 400ms - a
max to ok 8000ms , a czasem to wcale prze pol dnia nie ma... przy tym taki
his to jest cos.. a ostatnio mam dojscie do proxy z wyjsciem przez
ipartners/ebone to dopiero smiga...

marian