Re: SDI - wysyłamy protest - żadanie zwrotu kasy?

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 25 Sep 2001 - 12:09:46 MET DST

MarianH napisał:

> 'tpsa nie gwarantuje......' - zobacz regulamin...
>
> ale wszyscy psiocza na to sdi. u mnie w pracy dostawca jest f-ma pdi - lacze
> 1Mbit - a dziala gorzej niz his w chacie.

Bylem w firmie ktora oferuje lacze 2 Mb.
Poszedlem do nich aby sprawdzic jak to szybko chodzi
i co wybiore zagraniczna strone www to sie laduje i laduje dlugo.
Pytam czemu tak dlugo, a oni na to, ze wlasciwie to maja lacze 112 Kb]
a 2 Mb beda mieli gdy klienci zaplaca ;)
A 10 Mb to moga mi dac skrytka ale do ich servera przez huba.