Re: odpowiedz home.pl bylo Home.pl - traktowanie klienta.

Autor: kataryniarz_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 24 Sep 2001 - 21:30:08 MET DST

Pan Jurczyk chce "publicznej debaty" ze mna ale sie jej nie doczeka. Moge
powiedziec tylko tyle, ze jutro jestem umowiony ze swoim adwokatem i po
rozmowie z nim zdecyduje, czy oddac sprawe do sadu. Firma HomeNet podaje
nieprawdziwe dane. Przykladem niech bedzie chociazby dzisiejszy list, w ktorym
czytam m.in: "Informujemy, że do końca opłaconego przez Państwa okresu
abonamentowego pozostało -2 dni.". Jest to nieprawda. Termin waznosci konta
wygasa w ostatnich dniach pazdziernika. Innych klamstw komentowac nie bede.
W tej chwili moge tylko powiedziec, ze ewentualna sprawa nie bedzie dotyczyc
zablokowania konta madonna a bezprawnego przekierowania kilku domen
nienalezacych do firmy HomeNet na strone glowna swojego serwisu (www.home.pl).
Zdarzenie mialo miejsce w niedziele (23 wrzesnia 2001) pomiedzy godzina 12 a 15-
sta.

Doszlo do czasowego zawlaszczenia domen przez firme HomeNet i jest to
niedopuszczalne w cywilizowanym swiecie.

To wszystko co mam w tej sprawie do powiedzenia. Informuje, ze opisanie sprawy
na tym forum (niedokladne, nieco pomieszane fakty) odbylo sie bez mojej zgody i
wiedzy, poniewaz uwazam, ze do rozstrzygania tak powaznych problemow
upowaznione sa sady a nie internauci.