Re: Czy zna ktos w Posce _dobry_ (platny) serwer usenetowy?

Autor: Marek Iwanejko (miw_at_hehe.tpi.pl)
Data: Mon 24 Sep 2001 - 20:46:18 MET DST

Tomasz Stelmach <stelm_at_dontspamme_polbox.com> wrote:
> Ale oczywiscie tylko pod warunkiem, ze ten
> serwer bylby _dobry_ i podlaczony szybkim laczem do Polpaku,

:)

> bo same artykuly to powinien sciagac przez satelite - tak jak
> sie to robi na Zachodzie...

Niekoniecznie. Na zachodzie jest trochę news serwerów które
nie mają stelitarnego feeda z Cidery a mają pełne alt.* codziennie.
Jak taki operator ma 1Gb/s (taniego!) łącza do węzła
miedzyoperatorskiego to nie jest dla niego problemem
poświęcić na newsy te nawet 50 Mb/s.

pozdr,
 m.

--
Usuń "hehe" z mojego adresu aby do mnie napisać.