Re: Czy zna ktos w Posce _dobry_ (platny) serwer usenetowy?

Autor: kris (kris_at_po.co.ci.moj.emajl.pl)
Data: Tue 25 Sep 2001 - 09:29:51 MET DST

On Mon, 24 Sep 2001 16:56:46 +0200, "Tomasz Stelmach"
<stelm_at_dontspamme_polbox.com> wrote:

>Mysle, ze nawet kolo 30 zl - czyli tyle, za ile mozna miec taki
>dostep w USA. Ale oczywiscie tylko pod warunkiem, ze ten

nie można
za 30 zł to można mieć ochłapy - wiem bo już kilka takich porażek
zaliczylem
tzn. można mieć b.dobry serwis nawet za 26 zł ale pod warunkiem, że
wykupisz dostęp na rok płatne z góry :-)

swoją drogą też bym chętnie kupił konto na takim news serwerze w
Polsce - i chętnie bym zapłacił te 40 zł / miech (ewentualnie z
rabacikiem za rok) i wtedy nie musiałbym kombinować z serwerami w USA,
kiepskimi łączami, forwardowaniem ssh żeby połączyć się z USA przez
pol34 itd...

inna sprawa, o której pewnie nie wiesz - prawie każdy provider newsów
wprowadził już dość nieciekawe ograniczenia dt. przepustowości - ja
mam np. 500 MB dziennie co w sumie ryba bo na łączu 115 kbps i tak nie
uciągnę wiele więcej

pozdrawiam,
kris