Re: Home.pl - traktowanie klienta.

Autor: opo_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 24 Sep 2001 - 13:26:56 MET DST

> Napisalem, przekierowali cudze domeny bez wiedzy i zgody wlasciciela na
> swoja strone, jest na to okolo 30 swiadkow - innych webmasterow.
Czemu twierdzisz, ze oni *ukradli* Ci przekierowanie?
Przeciez nikt w NASKu nie zmienial delegacji domeny..., a to ze lamiesz
wewnetrzny regulamin lub/i nie placisz za usluge to juz inna bajka. Oni zmienili
przekierowanie na *swoim* serwerze, gdyz zlamales regulamin lub/i nie placiles
za dana usluge. Wedlug mnie to nie jest zadna kradziez, wiedziales co
podpisujesz.