Re: Home.pl - traktowanie klienta.

Autor: Andrzej Podenkiewicz (kferro_at_idea.net.pl)
Data: Tue 25 Sep 2001 - 21:59:32 MET DST

Użytkownik "WaSyL" <wasylek_at_clubbing.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Scream" <scream_at_pro.onet.pl> napisał w wiadomości
> >

> eeee, mi sie otwiera to co powinno, cos za bardzo tu krzyczysz

Czy wy nie widzicie że facet znalazł nową formę reklamy dla tego swojego
gówna. I reklamuje naciąganie na dialera i temu podobnych sztuczek żeby
sobie nabić kabze. To że posługuje się oszustwem patrz dialer.exe i może
oszukiwać głównie nieświadomych dzieciaków. A bardzo dobrze że HOME walnął
go w rogi. A on innych nie naciąga. I za to należy mu się opier..... A wy mu
tu reklamkę, stare chłopy a takiemu oszustowi dają się nabierać.

--
Pozdrowienia
   kferro_at_idea.net.pl       Andrzej.Podenkiewicz_at_tpsa.pl