Re: Home.pl - traktowanie klienta.

Autor: Zbigniew Cofała (cofala_at_topole.com)
Data: Mon 24 Sep 2001 - 09:46:34 MET DST

Radosław Popławski wrote:

> Uśmiałem się do łez.
> Szansa na to, że są to strony erotyczne jest taka sama, jak na to że
> jest to poważny człowiek.
> Ogólnie rozweselający wątek, bo traktować poważnie go nie można.
> Nazwijmy rzecz po imieniu -- słusznie nakazano mu sp***.

Nie. Skoro home.pl zgodził się hostować takie strony - a nie trzeba być
geniuszem intelektu żeby wpaść na to że będą one generować większy ruch na
łączach niż strona firmy importującej wózki widłowe z RPA - to nie mogą
powiedzieć potem po prostu: wypad. Trzeba było pomyśleć wcześniej i nie
godzić się na to. Tym bardziej że już nawet nazwy domen mówią wystarczająco
że to normalne porno a nie żadna tam erotyka. Jak się zgodzili to powinni
dotrzymać umowy. Ale nie chcę nikogo osądzać, bez wysłuchiwania dwóch stron
sporu, a home.pl jakoś nabrał wody w usta. Ale to czy klient jest poważny
czy nie - nie powinno tej firmy obchodzić - poważny klient to taki co płaci
- nic więcej.

--
-=< all the best! >=-
FidoNet: 2:484/26.7