Re: Home.pl - traktowanie klienta.

Autor: Pawel Sikora (psi_at_polbox.WYCIEP-TO.pl)
Data: Mon 24 Sep 2001 - 07:56:00 MET DST

"Radosław Popławski" <radekp_at_alpha.net.pl> napisał w wiadomości

> Uśmiałem się do łez.
> Szansa na to, że są to strony erotyczne jest taka sama, jak na to że
> jest to poważny człowiek.
>
> Ogólnie rozweselający wątek, bo traktować poważnie go nie można.
> Nazwijmy rzecz po imieniu -- słusznie nakazano mu sp***.

A mie sie zdaje ze admini home zagapili sie. Ciekawe czy tak poprostu,
czy z chciwosci zeby zlapac jeszcze jednego klienta.
 U mnie sie taki alert sie wlacza zawczasu na styku dzialu handlowego
i technicznego i ryzykowne hostingi po prostu nie dochodza do skutku.
BTW aadmini skrzynka.pl tez nie wykazali sie sprytem ze
skonstruowali taka darmowa usluge i musza teraz to ciezko odchorowac.

P/