Re: Rozmawia?em z dyrektorem NASK

Autor: Mirek Luc (mirecki_at_nask.pl)
Data: Fri 21 Sep 2001 - 17:51:56 MET DST

Mr.FX <mrfx_at_clan.pl> wrote:

: Kiedyś myślałem, że jest Pan
Nie przesadzajmy z tym "panowaniem". Tu jest polip, nie Wersal.

: osobą z którą da się porozmawiać
: także i o problemach NASK.
Jestem rozsadnym czlowiekiem, wiec mozna ze mna podyskutowac. Czy moze
raczej mozna bylo, bo pewien czas temu stracilem ochote na konkretne
dyskusje na polipie. Nie chce obijac sie o mur. BTW, teraz nie byla to
dyskusja, lecz pyskowka.

:>[...]wykonanego przez czlowieka(?) podpisujaego sie jako Mr.FX.[...]
: Podpisuje się tak od zawsze i nigdy nie ukrywałem swojej
: tożsamości a wręcz przeciwnie, bez specjalnego wysiłku
: znajdzie Pan o mnie w Sieci więcej informacji niż
: o większości osób tutaj.
Ale po co? Swoja droga przyznaje, ze mam awersje do osob przedstawiajacych
sie ksywka. Po prostu to mnie drazni. Jednak w tym przypadku nie mialo to
wiekszego znaczenia.

-Mirek
PS: Mam nadzieje, ze to juz koniec. Amen.