Re: Gdzie archiwum Experta / kompendium wiedzy o nim ??

Autor: TaKeDa (takeda3_at_netzero.net)
Data: Fri 21 Sep 2001 - 08:09:31 MET DST

"Adam Kułagowski" <fidor_at_hoga.pl> wrote in message
> Ooo jak ?

Np. tunelujac polaczenie.

> Ofpawiada na swoje posty ? Nie . Odpwiada zatem na cudze posty. Tak. Ktos
> z nim jednak postrzymuje polemika. Kropa.

No nie mowi mie ze mowilem, ze on odpowiadal na wlasne posty.
Ja chcialem powiedziec, ze za duzo polemizowal.
Byl jeden przeciwko calej grupie, i koniecznie chcial postaweic na swoim...
i to bylo najgorsze.

> Masz inne czytniki. A OE ustaw sobie laamanie linni na nieskonczonosci i
> lam je Enteram w okolicach 70 linii.

Agent, cos nie zabardzo mi sie przyjal...
Co do ustawienia linii to nigdzier nie moge opcji znalezc :(

> Bo ?

No, nie ma sensu glosowac tylko po to, zeby sprawdzic ktora strona jest
wieksza.
Jak juz glosowac, to o cos konkretnego...

> Co mnie niepomiernie cieszy.

Wiec, jednak po ktorej stronie jestes? :)

> Poza osobista satysfakcja - nic. (o ile bedzie prawdziwe) Mam taki uraz do
> anonimow.

Przyzwyczailem sie, jak i inni sie tez przyzwyczaili, nazywac mnie po nicku.
Ale niech ci bedzie.

Pozdrawiam,
Dariusz Kulinski