Re: Gdzie archiwum Experta / kompendium wiedzy o nim ??

Autor: Krzysiek Kiełczewski (krzysiekkielczewski_at_poland.com)
Data: Thu 20 Sep 2001 - 22:52:15 MET DST

Sami popatrzcie co Tue, 18 Sep 2001 21:46:11 GMT
TaKeDa w <DgPp7.83513$fB.1621747_at_news.easynews.com> napisał:
> Niestety Outlook tak dziala, a ja nie znam sposobu, zeby to naprawic.
> Wolalbym, aby TheBat mial support dla newsow.

Spacja, backspace i '>' Twoimi przyjaciółmi.

> Jak ktos zauwazyl, teraz jest na polityce.

Msg-ID ?

> Na internecie nie uzywam swojego imienia i nazwiska, wszyscy co mnie znaja
> znaja mnie po ksywce.
> Pozatym, fidor mi tyle samo mowi co Adam Kułagowski (to znaczy nic)
> I wydaje mi sie ze tak samo moje imie i nazwisko nic Ci nie da.

Kolejny anonim z głupim usprawiedliwieniem. W archiwum p.r.z znajdziesz
długą dyskusję na ten temat. Zajrzyj tam, przeczytaj i wyciągnij
wnioski.

Krzysiek Kiełczewski

--
Do erogennych stref u kobiety należy także portfel męski.