Re: Rozmawia?em z dyrektorem NASK

Autor: obi (obi_at_usun.to.skrzynka.pl)
Data: Thu 20 Sep 2001 - 21:08:49 MET DST

Użytkownik "Szymon Sokół" <szymon_at_bastard.operator.from.hell.pl>
napisał w wiadomości news:9odest.3vvjm2t.1_at_sloth.hell.pl...

| To nie był argument, to była opinia. Moja. Chyba wyraźnie to
napisałem?

W takim razie wybacz. Czekam w zwiazku z tym na jakies argumenty bo
widocznie post news:9odcvj.3vvelp9.1_at_sloth.hell.pl wyslal ci sie
zanim zdazyles je dopisac.

| A w dyskusję nie zamierzam się wdawać. Świetnie sobie z Mirkiem
radzicie,

A twoja "opinia" to tylko tak byla rzucona, ot nudzilo ci sie i
chciales sobie cos napisac. A gdybys zapomnial jaki temat
zaszczyciles swoja gornolotna opinia to przypominam:
wykorzystywanie sluzbowego konta do, jak to napisal Mirek Luc
"pyszczenia we wlasnym imieniu"

| jeszcze expert by się Wam przydał do kompletu :-/

Bo ciebie przeciez tu nie ma.

Pozdrawiam
obi
obi_at_skrzynka.pl