Re: Rozmawia?em z dyrektorem NASK

Autor: Szymon Sokół (szymon_at_bastard.operator.from.hell.pl)
Data: Thu 20 Sep 2001 - 19:11:08 MET DST

On Thu, 20 Sep 2001 19:01:18 +0200, "obi" <obi_at_usun.to.skrzynka.pl> wrote:

>Fajnie to wyglada napisane przez pracownika uczelni wyzszej. Moze
>rozwaz zapisanie sie do niej? Slyszalem ze jest to niezla uczelnia,
>moze naucza cie ze slowo "bredzisz" nie jest argumentem w dyskusji.

To nie był argument, to była opinia. Moja. Chyba wyraźnie to napisałem?
A w dyskusję nie zamierzam się wdawać. Świetnie sobie z Mirkiem radzicie,
jeszcze expert by się Wam przydał do kompletu :-/

--
Szymon Sokol (SS316-RIPE, SS4004) -- Network Manager                         B
Computer Center, University of Mining and Metallurgy, Krakow                 O