Re: cos do czytania wiadomosci i grup dyskusyjnych - dla sprawnych inaczej ;-)

Autor: Szymon Sokół (szymon_at_bastard.operator.from.hell.pl)
Data: Thu 20 Sep 2001 - 18:44:52 MET DST

On Thu, 20 Sep 2001 12:20:22 +0200, "Marzenna Kielan" <mkielan_at_sm.pl> wrote:

>Bardzo, ale to bardzo potrzebuje programu do sciagania poczty i wiadomosci z
>grup dyskusyjnych innego niz OE. Problem w tym, ze potrzeba mi czegos rownie
>"przyjaznego" jak ikonki Windows ;-) Slowo daje, ze obsluguje bez zadnych
>problemow programy takie jak Photoshop, Excel, Word czy PowerPoint - nie
>jestem wiec az tak bardzo ograniczona ;-)), ale nie jestem tez orlem w tej
>dziedzinie i slowo jakiego uzyl wczoraj moj maz (brzmialo cos jak "bat")
>troche mnie przerazilo Na pewno znowu przywlecze do domu cos, co do
> [...]
Mąż dobrze kombinuje. Program się nazywa "The Bat!", czyli po polsku
"Nietoperz". Moja żona go używa i bardzo sobie chwali. I niewątpliwie jest
*bardziej* przyjazny niż OE. Z tym, że on tylko pocztę obsługuje, newsów nie -
to tego drugiego polecam Forte Agenta, z którego właśnie w tej chwili
korzystam. Lepszych programów pod Windows do tego celu chyba nie ma.

--
Szymon Sokol (SS316-RIPE, SS4004) -- Network Manager                         B
Computer Center, University of Mining and Metallurgy, Krakow                 O