cos do czytania wiadomosci i grup dyskusyjnych - dla sprawnych inaczej ;-)

Autor: Marzenna Kielan (mkielan_at_sm.pl)
Data: Thu 20 Sep 2001 - 12:20:22 MET DST

Bardzo, ale to bardzo potrzebuje programu do sciagania poczty i wiadomosci z
grup dyskusyjnych innego niz OE. Problem w tym, ze potrzeba mi czegos rownie
"przyjaznego" jak ikonki Windows ;-) Slowo daje, ze obsluguje bez zadnych
problemow programy takie jak Photoshop, Excel, Word czy PowerPoint - nie
jestem wiec az tak bardzo ograniczona ;-)), ale nie jestem tez orlem w tej
dziedzinie i slowo jakiego uzyl wczoraj moj maz (brzmialo cos jak "bat")
troche mnie przerazilo Na pewno znowu przywlecze do domu cos, co do
uruchomienia bedzie wymagalo konkretnej wiedzy - ostatnio straszy mnie
zmianą systemu na Linuxa. Dlatego prosze o konsultacje - mily programik dla
40 letniej nieco zapominalskiej i roztargnionej kobitki - bardzo ladnie
prosze :-)

Pozdrawiam

Marzenna Kielan
AkwaForum - magazyn awkarystyczny