Re: TPSA 20010919 Problemy z internetem

Autor: Szymon Dowkontt (szdowk_at_free.polbox.pl)
Data: Thu 20 Sep 2001 - 09:50:56 MET DST

Hello

tomasz_marcin_at_poczta.onet.pl wrote:

> To ty, mając do wyboru dwie kablówki bawisz się w SDI!!!! :O [szok][szok][szok]

> Ja nie mam wyboru, ale że ty jeszcze siedzisz w tepsie???

Zlozylo sie na to wiele przyczyn:
a/ Kablowki mam do wyboru dopiero od marca 2001 (ACN) i czerwca (UPC);
b/ SDI mam od listopada 2000;
c/ Warunki podlaczenia do kablowek staly sie preferencyjne dopiero w
czerwcu (ACN na skutek konkurencji UPC);
d/ Mam spora infrastruktore zwiazana z SDI - siec lokalna na 3, w
porywie do 4 komputerow + inne dziwne rzeczy. Przelaczenie tego
wszystkiego do kablowki bedzie z jednej strony sprzeczne z regulaminem
tych operatorow, a z drugiej strony kosztowne i trzeba bedzie przemyslec
co zrobic z bezpieczenstwem, z trzeciej strony, bedzie z tym troche roboty.

Szymon