Re: TPSA 20010919 Problemy z internetem

Autor: darecki_at_wytnij.sobie.to
Data: Sat 22 Sep 2001 - 09:44:34 MET DST

Szymon Dowkontt <szdowk_at_free.polbox.pl> wrote:
> Hello

> A jaki to stres... Jak pod koniec grudia 2000 cos spieprzyli w w-wie w sdi,
> to naprawili dopiero w kwietniu 2001. Potem bylo lepiej, a w wakacje w
> ogole dobrze. Bylo dobrze do wczoraj. A dzisiaj to zupelna d*.*. Straty
> rzedu 50-80% gdziekolwiek - lacznie z www.tpnet.pl... Jak do piatku nie
> naprawia to sie chyba na kablowke przesiade (mam dwie do wyboru :-> )

Co wy chcecie? Przeciez to nie ich wina, to tylko ktos za duze robaki
pisze. Trzeba napisac do autora, zeby nastepna wersje wypuscil mniejsza,
bo sie Polpak zapycha. Moze niech pisze specjalne wersje dla TPnetu?
W koncu to jego interes, bo w zapchanym Polpaku robaki sie slabo klonuja.

Pozdrawiam
Dariusz Margas

--
ATCOM Spolka Akcyjna  tel.(22)8703799 fax (22)6497595
Samoobslugowe serwery wirtualne http://www.komrel.net