Re: Neostrada

Autor: Andrzej Lawa (alawa.news_at_lechistan.com)
Data: Sun 16 Sep 2001 - 19:31:39 MET DST

Użytkownik "Rafal Galinski" <rafal.galinski_at_mail.tpsa.pl> napisał w
wiadomości news:9nl930$qko$1_at_news.tpi.pl...

[ciach]

> Limitu wymiany danych
>
> Limity zostały wprowadzone min. ze względów bezpieczeństwa sieci. Nasze
> ostatnie doświadczenia z "robakiem CODE RED" pokazały, jak ciężko jest
> uświadomić klientowi, że jego maszyna generuje ruch, który ma na celu
> utrudnić pracę innemu użytkownikowi. Obecnie, wdrożenie na masowa skale

Przepraszam bardzo - czy to jest faktycznie oficjalna wypowiedź
"funkcjonariusza" TPSA czy po prostu jakiś głupi dowcip?

Już nie wiem, który wariant gorszy - głupawy dowcip, czy tupet, bezczelność
i kantowanie ludzi charakterystyczne dla faktycznego monopolisty.

Bo taka metoda jest równoważna z np. podnoszeniem bezpieczeństwa na drodze
poprzez np. 10-krotne podniesienie ceny paliw, bo kilku dresów za szybko
jeździło.

Poza tym jeśli najpierw się reklamuje stały dostęp bez stresów "impulsów", a
potem wprowadza jakieś limity i opłaty za przesłane dane, to jest to po
prostu zwykłe oszukiwanie i naciąganie klientów.