Re: 10 lat Internetu w Polsce

Autor: Jarosław Sokołowski (jaros_at_lasek.waw.pl)
Data: Sat 15 Sep 2001 - 11:28:28 MET DST

Pan Darek Sieradzki podzielił się swoimi wątpliwościami:

> Ktos moglby mi wyjawic co takiego zawdzieczamy Ameryce poza specyfikacja
> TCP/IP?

Spróbuję. Specyfikację TCP/IP zawdzięczamy całkiem konkretnym ludziom,
nie koniecznie całej Ameryce. Natomiast dzięki rządowym funduszom USA
powstała największa sieć oparta o tem protokół, tak, że było do czego
się podłączyć. Napisałem tylko o tym, co spowodowało, że możemy mieć
problemy polskiego Internetu. Jeśli chodziło o paczki UNRA, albo coś
takiego, to przepraszam.

--
Jarek