Re: Z Arabami trzeba negocjowac. Niestety.

Autor: Paul Radetzky (pawrad_at_polbox.com)
Data: Sat 15 Sep 2001 - 11:22:21 MET DST

On Fri, 14 Sep 2001 21:49:36 +0200, Paul Radetzky <pawrad_at_polbox.com>
wrote:

> Wojna totalna z Arabami? Co za bzdura!
> MEGAKUREWSKOMORDERCZEGO SWINSTWA DO MIAST ZACHODU

 To znaczy ja wiem, ze my nawet po wojnie bedziemy siedziec w po
piwnicach i rurach kanalizacyjnych i slac robic pingi do jeszcze
istniejacych serwerow, ale wiem, sorry, wielka pomylka, mialo isc na
polityka, tylko nie wiem dlaczego ktos tego nie scancelowal, przeciez
wiem, ze mozecie ;-)

--
Pawel Radecki radeckip_at_priv.onet.pl UIN25481040 http://www.gole.w.pl
Ostatnio fajne : Gomez "Bring It On", s-t z Rebeliantow, Anachronox,