Re: Neostrada

Autor: Tommy (tm1_at_poczta.fm)
Data: Tue 11 Sep 2001 - 22:43:03 MET DST

"Rafal Galinski" <rafal.galinski_at_mail.tpsa.pl> wrote in message

[ - ]

Wszystko OK, ale limity i cena dla pojedynczego przecietnego uzytkownika -
nie do przyjecia (kiedy zrozumiecie, ze max to gdzies 150-200 zl ?). Glownie
chodzi nawet o ten limit przesylanych danych - swiadczyc to moze o tym, ze
szkielet sieci jest nieprzystosowany do obsluzenia ruchu z Neostrady i
dlatego takie ograniczenie wprowadzono. Limit przy szerokopasmowym dostepie
to jakies nieporozumienie. Po co ludziom np. 512 kilo/s - zeby tylko czytac
newsy i odbierac emaile? Mam sobie zalozyc licznik sciagnietych MB ? :)
Przegladalem oferty w Stanach i nie zauwazylem limitow w ofertach
najwiekszych firm. Wiem, ze Polska to nie USA, ale tam za ok. 50$ dostaje
sie do 1,5 Mb/s (dolne gwarantowane minimum to gdzies 300 Kb/s). Tego nawet
nie wymagam; nie "widze" w Polsce takich cen jeszcze dlugo za takie
predkosci..
No i oczywiscie nalezy sie zgodzic z tym, co juz wczesniej tu napisano, ze
wielu z tych, ktorzy podpisuja nowe umowy, nie ma poprostu innej alternatywy
i jest "zmuszona" do tego.

Pozdrawiam

tom