Re: Neostrada

Autor: Marek Moskal (moskit_at_irc.p-l)
Data: Tue 11 Sep 2001 - 18:49:11 MET DST

Rafal Galinski napisal(a) [11 Sep 2001]:

> Co do ceny w tej chwili ujawnię jedynie, iż planujemy jej
> obniżkę (przepraszam, ale więcej nie wolno mi mówić).

Teraz to juz nikt rozumny sie nie skusi na aktualna cene ;)

> Limitu wymiany danych
[...]
> Wprowadzenie limitów spowoduje, że to w interesie klienta będzie aby
> nie generował niepotrzebnego ruchu i szybko interweniował po swojej
> stronie zgodnie z zaleceniami dostawcy usługi.

Chodzi o limit "upstream 64 kb/s", czy tez o naliczanie oplat za ruch?
To pierwsze ma sens, to drugie niebardzo - klienci dalej nie beda
rozumiec, dlaczego musza placic za ruch, ktorego nie wygenerowali
umyslnie.

> Limity zostały ustalone na poziomie, który wydawał nam się
> wystarczający dla opisanego powyżej profilu użytkownika.

MBSZ limity sa sensowne dla normalnego uzytkownika. Nie mysle tu o
sciagaczach MP3/DIVX.

> Planujemy wprowadzenie systemu rozliczania za usługi internetowe.
> Dostępne na świecie rozwiązania pozwalają pobierać opłaty za usługi
> Internetowe (płatne treści) w oparciu o ilości przesłanych pakietów.
> Takie systemy działają, dlaczego nie miałaby działać i u nas?

Jest to w miare sensowne rozwiazanie dla niektorych uslug, mimo ze jako
uzytkownik wolalbym oczywiscie nic nie placic i miec wszystko ;)

> Stały adres IP
> Dla większości z nich dynamiczny adres jest rozwiązaniem
> bardziej bezpiecznym,

Dlaczego bardziej bezpiecznym?

> Podsumowując, nie zakładam, iż mój email Państwa przekona. Oczywiście
> należy potraktować go jako "mowę-trawę". Wierzę jednak, iż już w ciągu
> najbliższych miesięcy przekonają się Państwo, iż oferta usługi
> Neostrada jest najkorzystniejsza na rynku i - co więcej - o dobrym
> stosunku ceny do jakości.

Pozyjemy, zobaczymy ;) A dialog z uzytkownikami jest jak najbardziej
sluszna rzecza. Brawo za odwage wystapienia na publicznym forum, mam
nadzieje ze wyniknie z tego cos wiecej, niz tylko "mowa-trawa".

--
					(moskit_at_irc.pl)