Re: Brak wizjonerow Internetu?

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 10 Sep 2001 - 02:18:35 MET DST

Maciek Dobrzanski napisał:

> W sumie to przychodzi jedno rozwiazanie - Rozmowa face2face w prozni. Nie do
> podsluchania :)

> To jak sie to odnosi do tego co napisales powyzej? Jesli 2. rozmawia to
> zawsze znajduje sie 3., ktory moze podsluchac. Wyjscie... calkowita izolacja
> :) Jak widzisz Twoje teorie to tylko teorie i to w dodatku calkowicie
> pozbawione sensu.

Ma to najwiekszy sens, tyle ze nic nie rozumiesz.
Czy napisales kiedys z sensem na jakikolwiek temat, sam od siebie ?
Mozesz to pokazac ?
Bo jezeli nie to dyskusje o sensie, filozofii mnie nie interesuja z amatorami.

Dzisiaj jest tak. Mamy raport Parlamentu UE nt. Echelonu
i 100% zagrozenie bezpieczenstwa firm internetowych
i firmy internetowe stoja pod sciana, bo musza dzialac zeby zyc, a dowiedzialy
sie ze mogly byc
skanowane w internecie.
I te ktora maja jeszcze kapital , musza zrobic maksymalnie szybki skok,
aby sie ochronic przed echelonem.
I te rozwiazania ktore znam to umozliwiaja, a wielu takich nie jest publicznie
oferowanych.
Jacek