Re: Spostrzezenie

Autor: Shot (shot_at_hot.pl)
Data: Mon 10 Sep 2001 - 02:17:49 MET DST

Witam.

Andrzej P. Wozniak pisze:

> Osoba podpisana jako "Shot" <shot_at_hot.pl> w art.
>
> Good shot.

=)

> A tu Shot - kula w płot. Taki msg-id mają uzytkownicy Mozilli 4.7 mający
> wpisane w polu "From:" konto jakis_user_at_poczta.onet.pl niezależnie od tego,
> przez jaki serwer newsów wysyłają.

Ok. Ja tam w temacie MID-ów to się jeszcze niebałdzo orientuję, od
razu wskoczyłem na etap ustalania własnego FQDN-a i jak ktoś ma
@cośtam to wydawało mi się, że właśnie to cośtam jest user-agentem lub
serwerem news (i że dla wszystkich to co przed @ jest ustalane tak
samo). Dzięki za korektę.

Pozdrav
-- Shot

--
------ sygnaturki ------> <http://shot.pl/> <------- taglines -------
Willpower: The ability to eat only one salted peanut.