Re: Brak wizjonerow Internetu?

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 10 Sep 2001 - 01:04:57 MET DST

Jaroslaw Zielinski napisał:

> Hm, a ja myslalem ze Internet to sie da zobaczyc na zestawie tak za 800
> zlotych (wliczajac monitor)...

> Nie brak. Tylko ze teraz recesja gospodarcza rozpoczeta tymi
> nieszczesnymi wyborami w Stanach jest przyczyna spowolnienia rozwoju
> Internetu. Ale dzieki temu spokojniej moze sie rozwinac lacznosc
> bezprzewodowa i integracja z telefonia komorkowa.

> Jak dla kogo :-) Ja tam sie sporo ucze przegladajac Usenet :-)))

> A jak wedlug ciebie bedzie wygladac Internet za 10 lat?

Za 10 lat nie bedzie juz internetu opartego na protokole tcp/ip.
komisja parlamentu europejskiego d/s badania echelonu juz stwierdza ze
wysylanie e-maili bez szyfrowania to jak wysylanie poczty bez koperty.

Czyli potrzeba nowego standardu dla biznesu, urzedow do bezposredniej
komunikacji miedzy zainteresowanymi, bez posrednika, bez posredniczacych
serwerow.
Bo tam gdzie 2 rozmawia to 3-ci podsluchuje, a firmom ten 3-ci jest
niepotrzebny
i za bezpieczna komunikacje bez posrednictwa echelonu, zaplaca kazda cene.

pozdrowienia
Jacek