Brak wizjonerow Internetu?

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_winter.pl)
Data: Mon 10 Sep 2001 - 00:55:02 MET DST

Jacek napisalo:

> Niestety rynek internetowy sie nasycil i nowych klientow trudno znalezc,
> bo albo nie maja drobnych 5000 zl na kompa, sdi, telefon

Hm, a ja myslalem ze Internet to sie da zobaczyc na zestawie tak za 800
zlotych (wliczajac monitor)...

> Brak niestety na swiecie teoretykow rozwoju internetu i jego przyszlosci.

Nie brak. Tylko ze teraz recesja gospodarcza rozpoczeta tymi
nieszczesnymi wyborami w Stanach jest przyczyna spowolnienia rozwoju
Internetu. Ale dzieki temu spokojniej moze sie rozwinac lacznosc
bezprzewodowa i integracja z telefonia komorkowa.

> ...a poza tym przyjemnosc nauki przed monitorem
> jest niewielka

Jak dla kogo :-) Ja tam sie sporo ucze przegladajac Usenet :-)))

> Zatem brak na swiecie wizjonerow internetu.
> Co dalej za 10 lat , komu i po co ?
> O to jest pytanie.

A jak wedlug ciebie bedzie wygladac Internet za 10 lat?

Jaroslaw Zielinski