Re: Parada Internautow ;)

Autor: Sebastian Trojanowski (sebek_at_eranet.pl)
Data: Sun 09 Sep 2001 - 23:36:28 MET DST

"Jacek" <pastor21_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> wezel nasku jest na UW a kolumna Zygmunta to jednak kilka kilometrow dalej
> jak mozna w ogole robic takie plenerowe imprezy internetowe bez lacz vsat,
czy
> radiowych.
> Vsat to komplikacja , rezerwacja i zestawianie transpondera
> a lacze radiowe to jest wlasnie to
> ale sie nie przejmuj
> tepsa ma punkt internetowy na rynku w Krakowie i jest tam isdn platny od
minuty
> a nawet nie sdi czy neostrada
>
> zatem wracamy do radia
>
> pozdrowienia
> [...]

Ale im sie nie udalo zestawic lacza radiowego! Bo tylko takie mialo tam byc!
Odpalili lacze ale bardzo puzno jak juz kioski internetowe ktore z
zalorzenia mialy pracowac w sieci NASKU byly przekonfigurowane na siec
FORMUS-a i stal przy nich tlum ludzi. Osoby odpowiedzialne z Biura Promocji
Warszawy zdecydowaly ze nic nie bedzie przelaczane bo tak jest dobrze.

Sebastian Trojanowski
Fax 0 602 148 278