Re: Parada Internautow ;)

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 09 Sep 2001 - 23:26:59 MET DST

> Wedlug mnie to farsa zeby glowny dostawca internetu (NASK) na tak durzej
> imprezie dal tak ciala,
> praktycznie znajomosci i kontakty ludzi z p.r.w. uratowaly sobotnia impreze
> pod kolumna zygmunta, to wlasnie oni (ja tez) zalatwili polaczenie z siecia
> (FORMUS) i wszystko w ramach pracy spolecznej :), niektorzy z nas byli na
> nogach 39 godzin bez snu zeby to moglo funkcjonowac bez problemu.

wezel nasku jest na UW a kolumna Zygmunta to jednak kilka kilometrow dalej
jak mozna w ogole robic takie plenerowe imprezy internetowe bez lacz vsat, czy
radiowych.
Vsat to komplikacja , rezerwacja i zestawianie transpondera
a lacze radiowe to jest wlasnie to
ale sie nie przejmuj
tepsa ma punkt internetowy na rynku w Krakowie i jest tam isdn platny od minuty
a nawet nie sdi czy neostrada

zatem wracamy do radia

pozdrowienia
Jacek