Re: Neostrada

Autor: Michal Szokolo (msz_at_kill-spammers.pmp.com.pl)
Data: Sun 09 Sep 2001 - 03:50:46 MET DST

Tommy wrote:
| Cytaty:
|
| "Zdajemy sobie sprawę z tego, że wielu klientów czuje się rozczarowanych
| nowymi zasadami Neostrady. Myślę jednak, że nowości (szczególnie zaś
| dynamiczny adres IP) są korzystne dla naszych abonentów"
| (R. Galiński - Neostrada)

A ja uważam, że nowość taka jak nóż w plecach byłaby bardzo korzystna dla
kierownictwa TPSA. No już, nadstawiajcie się panowi (i panie jeśli jakieś
tam są).

| - Ciekawe podejscie, wiem ze klient bedzie rozczarowany, ale swoje
| robie...Druga sprawa - jakie nowosci? Mozliwosc 'kupowania' MB? Nie,

Bierz słownik, zobacz pod "monopol".

To jest właśnie najlepszy dowód monopolu. Właśnie dostałem wspaniały wybór
- obcięty DSL albo dial-up. Fajny wybór, nieprawdaż.

| "Co do limitów przesyłania danych, ta sprawa jest bardziej skomplikowana.
| Chcemy wprowadzić ograniczenia po to, by niejako skłonić internautów do
| rozsądnego dysponowania połączeniem. Przesyłanie gigabajtów danych bardzo
| obciąża sieć. "
|
| (R. Galiński - Neostrada)
|
| A co mnie to k. obchodzi, ze to obciaza siec? To po co to uruchamiali ?

Jak to po co, dla klienta znaczy się. TPSA kocha klienta (a co kocha to
pierdoli, jak w starej rymowance).

A, i
| jeszcze klienci beda mogli sie nauczyc "rozsadnego dysponowania
| polaczeniem". No to juz jest cos, musze przyznac.

Człowiek się całę życie uczy a i tak od apopleksji po dostaniu rachunku
umiera...

--
I'm an ugly boy            | Nie wchodzic na http://msz.pmp.com.pl/
My face makes you hurl     | REKLAMY: