Re: Bezpieczeństwo

Autor: Jan Pieczykolan (pies_at_prokuratura.tarnow.pl)
Data: Sat 08 Sep 2001 - 19:08:04 MET DST

"Jacek" <pastor21_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> Od kiedy ?
> A adresy agend rzadowych z gov.pl pism nie przyjmuja ?
> Przeciez tysiace ludzi wysyla e-maile do instytucji rzadowych, urzedow,
firm,
> przedsiebiorstw

Wiesz co to wirtualny host ??? Po drugie dana firma moze miec internet
powiedzmy na dwoch stanowiskach, ktore sa zablokowane (tj. nikt nic z nich
nie wyjmie i nie wlozy bez zgody admina) chodzi tu o oddzielenie naprawde
waznych informacji od bzdur, czyli inetu.

Do jakiej instytucji rzadowej w sprawe urzedowej wysylasz email i dostejesz
prawomocna decyzje :^))) ??? Polskie ustawodawstwo nie przewiduje takiej
formy dokumentu jak e-mail :^)

> I mowisz ze to nie jest bezpieczne ?
> Przeciez tak juz dziala caly swiat, ze komunikacja nastepuje przez
internet.
> Popatrz na Unie Europejska.

Oczywiscie, ze nie jest to bezpieczne :^)))) Jezeli zalezaloby mi na tym
zeby ktos nie podlgadnal tego co mam napisane w dokumencie to wyslalbym go
poczta (zwykla) albo zawiozl sam osobiscie. Jaka mam pewnosc ze jakis gosc
na tpsie sie nie nudzi i przez przypadel nie wlaczy sobie sniffera na jakims
duzym routerze ?? Wszystko jest mozliwe :^> Ale z racji tego, ze z reguly
wysylam mailami malo wazne rzeczy nie musze martwic sie tym, ze ktos
podgladnie moje tajemnice :^)

Aha, echelon... wiesz, nie pamietam juz ktory z pisarzy, ale albo McLean
albo Forsyth, moze Follet, hmm, Suworow, pisali o sieci satelitow Condor
;^))) Takie cudenko mogloby zrobic zdjecie twojego duzego palca u nogi gdy
ja wystawiasz z wanny :^)))) Z tym ze nie wiem ile bylo w tym plotek, a ile
prawdy. A jak pisze od kilku maili, malo kogo interesuje Twoj duzy palec...
fuj

Pozdr

PIES