Re: ..wirus - podsumowanie dyskusji

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 08 Sep 2001 - 19:02:00 MET DST

Asmodeusz napisał:

> Ty się dopuściłeś bo świadomie przekierowałeś :P

podobnie dziala internetowy wirus poczty elektronicznej w formie zalacznika do tej poczty

przegotowujac test podalem przekierowanie na pl.test
co nie oznacza, ze piszacy ma wylaczyc kontrole co pisze i gdzie pisze.

> No i ? sprawdziłem i wysłałem ponownie tam gdzie trzeba.

Sprawdziles ex post, zatem wirus internetowy, ktory moglby zmieniac wpis w nazwie grupy
juz rozeslalby korespondencje sluzbowa do osob postronnych

> Polegać nie, ale całkowicie rezygnować dla ślepej wiery w skaner też
> nie.

Lepszy gorszy skaner niz ktos kto mowi o sobie ze jest nieomylny
Skaner dziala 24h/31dni/365 dni w roku a Nieomylny od czasu do czasu.
Jacek