Re: Szybki dialup za free

Autor: Westbam (westbam_at_biatel.com.pl)
Data: Sat 08 Sep 2001 - 11:55:57 MET DST

Użytkownik <darecki_at_wytnij.sobie.to> napisał w wiadomości
> Nie ma, a zeby przetestowac, to ktos musi dzwonic, prawda?
>
> Wszyscy tu pisza, ze to taka taryfa, ze mieli nie taki rachunek, ze nie
> bedzie za darmo, albo ze bedzie wolny.
>
> Nikt jednak nie pisze, ze mu ten numer zle dziala, ze sie nie dodzwonil,
> ze wolno sie sciaga, itp.
> Czy to znaczy, ze jest perfekcyjny?
>
> W koncu po to sa testy, zeby byla krytyka ;)

Witam
Pomimo, że nie jestem z Warszawy postanowiłem sprawdzic ten numer.
Laczy sie bez problemow, podczas intensywnego korzystania przez pare godzin
nie rozlaczylo mnie ani razu.
Transfery sa o niebo lepsze niz z 0202122, moje polaczenia byly ustawiane na
predkosc 46666. Za kazdym razem. Bardzo ladne trasy, wiekszosc na swiat 'via
Telia', po Polpak'u tez bardzo przyjemnie sie chodzi.
Co do rachunku ... hmm, moze pod koniec okresu rozliczeniowego cos napisze
;>
Jedyna wada dla mnie to fakt, ze nie jest to numer lokalny.

Pozdr.
[Westbam]

P.S.
Dlaczego klient ppp dostaje taka maske podsieci ?
(255.255.255.0) ;>