Co nas jeszcze czeka podczas kampanii?

Autor: Paul Radetzky (pawrad_at_polbox.com)
Data: Sat 08 Sep 2001 - 11:43:11 MET DST

 Zdaje sie ze sie zaczyna. Na roznych grupach widze coraz wiecej
trolli wyborczych. Taki czlowiek pojawia sie i pod anonimowa
osobowscia usenetowa, wczesniej nieznana, udaje np. niedoswiadczonego
politycznie mlodzienca, nie wiem czy to jeszcze badanie, czy juz sama
kampania, ktora najpierw ktos chce rozkrecic. Mozliwe ze i teraz w
odpowiedzi ktos bedzie chcial zejsc na tematu polityczne, mnie jednak
chodzi o cos innego. Pytanie o przewidywania, do czego jeszcze posuna
sie sztaby? Zalew bannerow? Czy bedzie prawdziwy zalew trolli? Czy
bedzie wiecej spamu? Obietnic lepszego inetu w Polsce?

--
Pawel Radecki radeckip_at_priv.onet.pl UIN25481040 http://www.gole.w.pl
Jezeli bedziesz biegl szybciej...        ...to szybciej dobiegniesz!