Re: SDI i ping

Autor: Marcin Jurczuk (spock_at_tkb.pl)
Data: Sat 08 Sep 2001 - 09:39:31 MET DST

On 7 Sep 2001 21:00:51 GMT, Jacek Popławski <jp_at_ulgo.koti.com.pl> wrote:
> Westbam wrote:
> to samo tutaj kiedyś pisał Spock, może ktoś mi wyjaśnić z jakiego powodu akurat
> moje miasto jak tak wyjątkowe?
Owszem pisalem i co wiecej ostatnio to dziala wybiurczo :-)
np. Ja mam pingi bez problemu i w jedna i w druga strone:

[spock_at_home spock]$ ping www.tkb.pl
PING www.tkb.pl (212.33.84.4) from 213.25.59.54 : 56(84) bytes of data.
64 bytes from www.tkb.pl (212.33.84.4): icmp_seq=0 ttl=245 time=56.017
msec
64 bytes from www.tkb.pl (212.33.84.4): icmp_seq=1 ttl=245 time=59.959
msec

--- www.tkb.pl ping statistics ---
2 packets transmitted, 2 packets received, 0% packet loss
round-trip min/avg/max/mdev = 56.017/57.988/59.959/1.971 ms
[spock_at_home spock]$

Jak tylko to wlaczyli (i zauwazylem) zadzwonilem do TPSA poprosilem
czlowieka od tych spraw i kulturalnie wyjasnilem mu potrzebuje pakietow
icmp do kontroli sytemow w pracy itp. Wyjasnil mi dlaczego to wlaczyli
(w/w ataki na SDI i zapychanie lacz), a nastepnie zgodzil sie wylaczyc
filtrowanie na moj adres IP na routerach. Lecz zadzwonil po jakichs 15 min
ze stwierdzeniem ze taka jedna regolka dosyc mocno obciaza router i
poprosil abym przerobil swoje aplikacje jak to mozliwe na prace na
pakietach tcp, i ze za jakis tydzien wylaczy regolke......

Nie wiem jak w tej chwili u was ale u mnie SDI dziala normalnie...

Pozdrawiam
Marcin 'Spock' Jurczuk