Re: SDI i ping

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Fri 07 Sep 2001 - 23:00:51 MET DST

Westbam wrote:
> Zadzwonilem do Biura Obslugi TP S.A., gdzie przelaczono mnie do pana, ktory
> grzecznie mi wyjasnil, ze wszystkie SDI w Bialymstoku maja wyblokowane ICMP
> (ping, traceroute ... narazie mozna zapomniec) z powodu zalewajacej fali
> pakietow ICMP z duzych sieci na poszczegolne terminale SDI.
> Termin odblokowania ICMP nie jest znany, przynajmniej mnie.

to samo tutaj kiedyś pisał Spock, może ktoś mi wyjaśnić z jakiego powodu akurat
moje miasto jak tak wyjątkowe?

--
>From the book the word is spoken
Whispers from forgotten psalms
Gather all around the young ones                   "Sign of the Southern Cross"
They will make us strong                                    - Ronnie James Dio