Re: Gdzie archiwum Experta / kompendium wiedzy o nim ??

Autor: Krzysztof Drewicz (hunter_at_devel.raszyn.pl)
Data: Sat 08 Sep 2001 - 03:06:30 MET DST

In article <slrn.pl.9pig5l.3vvf959.shot_at_shot.pl>, Shot wrote:
> Witam.

> To na jakiej zasadzie działają prywatne serwery news?

Wiesz leafnode na localhoscie domowym, inny spool na PB.
Kilka killfileli, kilka scorefileli jak serwer nie odfiltruje to czytnik się
tym zajmie. Mój prywatny serwer expiruje teksty Szanownego kolego
przedstawiającego się jako "Jacek" a piszącego z konta "P1st0rXX_at_onet.pl"
W miejsce XX wstawić co trzeba. Na cyfrach zrobić wdech.... ot taka stara
zasada bo to zaklęcie w cudzysłowach jest killowane przez tyle serwerów że
niedługo chyba założe alt.pl.gdzie.nie.jest.kilowany.expert.

--
Krzysztof Drewicz
hunter_at_pld.org.pl