Re: Gdzie archiwum Experta / kompendium wiedzy o nim ??

Autor: kag (kag_at_skrzynka.pl)
Data: Sat 08 Sep 2001 - 00:42:39 MET DST

Jacek <pastor21_at_poczta.onet.pl> napisal w

> Mozesz robic co uwazasz.
> Zapoznales sie z publicznym ostrzezeniem przed konsekwencjami prawnymi
> i finansowymi naruszania moich praw autorskich a postapisz jak sam
> zechcesz.
>
> Jacek

witam

czytam grupe od pewnego czasu i nie widze zeby takie dyskusje cokolwiek
wnosily, ale skoro juz postanowilem sie odezawc to mam pytanie do Jacka.

czy zatem przechowywanie wycinkow informacji wysylanych na ogolnodostepne
grupy dyskusyjne, nawet jesli w tekscie pojawiaja sie pseudonimy, badz
imiona piszacych tam osob jest niezgodne z prawem? bo bycmoze po prostu zle
zrozumielem. a jesli tak to poprosze moziliwie dokladnie okreslony akt
prawny obawiazujacy w Polsce, ktory ww. sprawy dotyczy

pozdr

kag