Re: Spa, reklamowy z OPENKONTAKT bia.pl

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 07 Sep 2001 - 17:01:51 MET DST

obi napisał:

> Użytkownik "Jacek" <pastor21_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> dotyczace
> sie
>
> Widze ze na powaznie interesujesz sie problemem spamu
> internetowego. W takim razie mam propozycje dla ciebie, moze osoby
> czytajace te grupe beda ci przesylac kopie spamu jaki jest do nich
> wysylany a ty bedziesz te przypadki analizowal i stwierdzal czy sa
> zgodne z prawem unijnym oraz orzecznictwem kongresu?

Nie.
Poniewaz to jest korespondencja kierowana do konkretnego adresata, to
niech adresaci umieszczaja spam na stronach www.

Ja moge to czytac i bede przesylal zapytanie do nadawcy spamu i GIODO,
czy baza teleadresowa nadawcy spamu nie narusza ustawy o ochronie danych
osobowych
i rejestracji baz danych, zawierajac dane osobowe lub inne informacje,
umozliwiajace identyfikacje osoby.

> Swoje
> przemyslenia moglbys (razem z kopiami tych listow oczywiscie)
> przesylac do owego GIODO

Ale musialbym otrzymac pisemne pelnomocnictwo zainteresowanego do
dzialania w jego imieniu.
Wzor pelnomocnictwa moge umiescic na stronie www lub przeslac
zainteresowanym.

> A wiec jak, wysylac ci te listy? Zajmiesz sie tym?

Moge sie zajac, ale listow prywatnych mi nie przysylaj mi bez
uzgodnienia i bez wczesniejszego podpisania pelnomocnictwa, gdyz nie
bede cie mogl reprezentowac w korespondencji z GIODO.

Jezeli tych spraw bedzie wiecej to wlacze do nich 2 adwokatow,
specjalizujacych sie w prawie internetowym..
Ale szczegoly do omowienia na privat.
Jacek