Re: Spa, reklamowy z OPENKONTAKT bia.pl

Autor: obi (obi_at_usun.to.skrzynka.pl)
Data: Fri 07 Sep 2001 - 16:28:55 MET DST

Użytkownik "Jacek" <pastor21_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

| Napisalem na polipa aby sie zapytac czy GIODO zakonczyl sprawy
dotyczace
| spamu internetowego i internetowych baz danych osobowych.
| Czy sa juz prawomocne orzeczenia w tych sprawach, na ktore moge
sie
| powolac.

Widze ze na powaznie interesujesz sie problemem spamu
internetowego. W takim razie mam propozycje dla ciebie, moze osoby
czytajace te grupe beda ci przesylac kopie spamu jaki jest do nich
wysylany a ty bedziesz te przypadki analizowal i stwierdzal czy sa
zgodne z prawem unijnym oraz orzecznictwem kongresu? Swoje
przemyslenia moglbys (razem z kopiami tych listow oczywiscie)
przesylac do owego GIODO i do np prezydenta USA, przewodniczacego
UE i wszystkich znanych ci instytucji? Nie mozna tez zapomniec o
bibliotece kongresu, z pewnoscia umieszcza twoje przemyslenia w
swoich zbiorach.
A wiec jak, wysylac ci te listy? Zajmiesz sie tym?

Pozdrawiam
obi
obi_at_skrzynka.pl