Autor: Artur Mikula (nietoperz_at_rubikon.pl)
Data: Fri 07 Sep 2001 - 11:31:55 MET DST
konrador_at_hot.pl (konrador) wrote in
news:Xns9115BD6893C4konrador_at_213.25.200.9:
> spokojnie heniu :) to jeszcze nic.. u mnie polka dziala i nie dziala
> juz od miesiaca i swojej tlustej dupy jak to ujelas tez nikt nie moze
> ruszyc i tego naprawic.. ale co ja moge zrobic? niestety nic...
Napisz do Ericsona /lub zadzwon/ - adresy ludzi od HIS'a znajdziesz na stronach WWW - ta
metoda udalo mi sie zalatwic wymiane polki na centrali TPSA - sytuacje mialem podobna
tzn. przez miesiac moje sdi dzialalo mniej wiecej tak - ~12 godzin pracy - awaria - ~12
godzin przerwa w pracy do restartu polki przez 'speca' na cetrali TPSA. Co ciekawe mail do
producenta podzialal natychmiast a jako, ze kazde zgloszenie awarii SDI wykonywalem
wysylajac faks do BOK z podaniem czasu nieczynnosci, do scentralizowanego biura napraw
po 17.00 gdy technicy konczyli prace (9696 w wawie) oraz do panow technikow w centrali
gdy juz sie pojawili w pracy zupelnie spokojnie uzyskalem redukcje rachunku o ponad
polowe kwoty.
-- Pozdrawiam Artur Mikula
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:59:17 MET DST