Re: Blad w interfejsie wyszukiwarki Google Groups ?

Autor: Bulba (bulba_at_intelcom.pl)
Data: Fri 07 Sep 2001 - 11:30:46 MET DST

Kłamca Jacek <pastor21_at_poczta.onet.pl> napisał:
> Po knliknieciu otrzymuje szybko wynik poszukiwania i strone o adresie:
> http://groups.google.com/groups?q=pastor21%40poczta.onet.pl&hl=en&lr=
> &safe=off&btnG=Google+Search&site=groups
> Na tej stronie pojawia sie zapytanie i link:
> Did you mean: pastor 21_at_poczta.onet.pl
> (czy ci chodzilo o pastor 21_at_poczta.onet.pl ?)

[... ciach ...]
> Czemu wyszukiwarka Google proponuje wyszukiwanie z "bledem" i sama
> modyfikuje query string ?
>
> Nie wiem.
> Dlatego pisze tutaj i do Google.
> Jezeli ktos zna odpowiedz to bede wdzieczny.

Jesteś idiotą czy nie potrafisz czytać?
Nie zauważyłeś, że gdy przewiniesz stronkę trochę, to zaraz poniżej
tego linka który uważasz za błędny są rzeczy których szukałeś?
Nie potrafisz zauważyć że to jest podpowiedź na wypadek gdybyś faktycznie
zapomniał wpisać spacji, a gdy jesteś pewien że wpisałeś wszystko okej
to należy tę podpowiedź zignorować?
A może ja jestem jakoś uprzywilejowany i u mnie wszystko gra
a u ciebie nie?

Bulba

PS FUT dla Jacusia? ;)