Re: Blad w interfejsie wyszukiwarki Google Groups ?

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 07 Sep 2001 - 11:21:22 MET DST

> Czy jeszcze nie zrozumiałeś, że zjawisko to nie występuje u innych?

Przeciez wystepuje u kazdego, sam dobrze to wiesz.
Wpisz moj adres e-mail w http://www.deja.com/
kliknij, a potem jak sie otworzy strona wynikami poszukiwania to kliknij na
link
DID YOU MEAN ....
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
I podaj wynik poszukiwania.
U mnie jest zerowy.

> Chyba ktoś dla jaj wpisał to w kodzie google, żeby tak robił tylko z
> twojego IP. Za dwa tygodnie będzie okresowe zebranie Echelonu, to
> ustalimy komu się zebrało na żarty i zrobimy porzšdek. Niestety,
> rozproszona struktura konieczna przy naszej działalności nie pozwala na
> szybkie doprowadzanie do porzšdku pracowników, którym czasami z nudów
> odbija... Sorry.

Michalku nie pisz ze masz cos wspolnego w Google bo i tak nikt nie uwierzy,.

Sprawdz i odpisz na privat , ale na temat.

A w sprawie Echelonu nie zawracaj juz mi glowy.
Jest biuro uopu w Warszawie i mozna zapytac czy tam pracujesz czy nie
pracujesz.
Ale to juz jest sprawa twojego pracodawcy a nie moja.
Zatem pisz na temat o Google i najlepiej odpisz na privat.

Jacek