Re: Blad w interfejsie wyszukiwarki Google Groups ?

Autor: Piotr Biel (Tubek_at_NOSPAM.FreeBSD.pl)
Data: Fri 07 Sep 2001 - 03:44:28 MET DST

Użytkownik "Jacek" <pastor21_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> btw.
> Po co codziennie wieczorem szukasz moich postow ?

Nie wiem dlaczego robią to inni , ale ja osobiście codziennie wieczorem
sprawdzam
czy pojawiła się od dawna zapowiadana strona z Twymi roznegliżowanymi
zdjęciami.
Raz już podobna powstała , ściągnąłem pliczek sexy-expert.exe ,
zainstalowałem i ...
skasowało mi cały dysk :((( Wszystkie Twoje zarchiwizowane posty poszły się
kochać.
Nie poddałem się ! Zainstalowałem Norton Antyvirusa i znów co wieczór
wypatruję mojej
upragnionej strony ...

Serdecznie Pozdrawiam

--