Re: Blad w interfejsie wyszukiwarki Google Groups ?

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 07 Sep 2001 - 00:52:49 MET DST

Tommy napisał:

> "Jacek" <pastor21_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> [...]
> >

> Mam nadzieje ze ludzie z google wyjasnia sprawe. Ja jak szukam ciebie
> codziennie pod wieczor, to od razu przechodze do Advanced Groups Search,
> wpisuje email w odp. pole i wszystko biega ok.

Jest ok , ale jako wynik poszukiwania pojawia sie strona
na ktorej jest link:

Did you mean: i tutaj adres e-mail jest rozbity na 2 podstringi : pastor
21_at_poczta.onet.pl
Czyli Google wstawia spacje w query stringu
i wtedy klikajac na
Did you mean, wynik poszukiwania jest oczywiscie zerowy.

Oczywiscie domyslam sie po co jest ten link i skad pochodzi ta idea, ale
realizacja jest wadliwa, co potwierdza wynik poszukiwania.

btw.
Po co codziennie wieczorem szukasz moich postow ?

Jacek