Re: wirus ?

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Thu 06 Sep 2001 - 15:26:52 MET DST

"Marek L. Kozak" <marko_at_cafe.terabajt.pl> wrote:

> Przyszło w poczcie z box43.gnet.pl coś takiego:
>
> Hi! How are you?
>
> I send you this file in order to have your advice
>
> See you later. Thanks
>
> a potem jest plik o nazwie wyrzutnia MILAN cz.2a.doc.com
> AFAIK z takim tekstem rozsyłane są wirusy pocztowe ale zanim napiszę
do
> admina chchiabym mieć pewność, ze to wirus.
> Może ktoś powiedzieć czy tak i jak ew. działa ?

Witam

jestem administratorem box43.pl . Takich skarg otrzymuję ostatnio dosyc
dużo, ale w nie mogę nic z nimi zrobić. Wirus (a dokładnie: robal
internetowy) SirCam wysyła się sam, po zarażeniu komputera ofiary, i bez
jej wiedzy. Po prostu niektórzy użytkownicy box43.pl nie używają
programów antywirusowych, i nie ma sposobu który by ich do tego zmusił.

Pozdrawiam

B.